Tuesday 31 January 2012

DUNIA DUNIA DUNIA -.-


THIS'S HOW I FEEL EBELIBADI -.- 

Sometimes aku rasa mcm kelakar duh hidup ni. Serious sembang :D tak semua benda kita harap, kita nak, kita akan dapat. And mcm biasa, setiap tahun, takda dugaan tak sah solat itew wakaka (Y) tp takpa, dah terbiasa. Mama kata dugaan ni untuk uji kita jd y lebih baik dari y terbaik en? So aku pun just ikot j apa y Tuhan dah tentukan untuk aku bla bla bla -.- ada orang tersayang pun kadang susah nak dengar kata 'support' keluar dari mulut en. Korang senang lah sembang kata maafkan dia bla bla bla eh pk lah woy kalau maruah kau kena main remban remban kau boleh duduk senyum cakap 'thank you' ke? eh si** dah terlalu lama aku diam kay? Weh, ada ubi ada batas, ada hari itew balas tahu? skang boleh kau nak sembang itu ini action lebih depan aku. Time kau jatuh nt, baru kau tahu rasa apa maksud dugaan dunia + karma kau tu. Semua nak sayang kau ke apa aku kisah apa -.- sikit tak kisah ha tgk muka ni muka kisah ke ^.- tak kannn? :D hang dok suruh aku matured matured bagai tp kau sendiri dah mcm lahabau. Apa kejadahnya semua ini? :D takpuas hati bakdatang! tak mampuih pun kalau kau cuit woy. Pasal cintan ke apa aku malas story. Dah mcm takda sp dalam hati ni acewah :3 Hmm nak berkawan dgn aku, mai. Taknak, boleh berambus lah please. Penat duh penat! ingat aku ni apa? binatang mcm kau y takde hati perasaan? cermin diri sendiri baru boleh nak nilai aku itu ini. Tolong jangan menyemak lah badigol -.- Annoying habis. Kau nak apa lg? amik selagi boleh amik. Sikit tak batak lah puih >.< ha sory semua saya agak kasar harini. Terlalu banyak bnd bnd tak penting dalam otak sampai berat otak ni ha. Habis semua saya keluar katsini hew hew :D  Hmm Eydan, maaf kasar. Saya takpaksa awak tahan dengan saya. Ikut suka awak apa nak dibuat. Maaf semak pasal saya. Kbye semua :*


No comments:

Post a Comment