Monday 30 January 2012

RINDU AWAK :'>

Hello semua, harini saya agak sedih sikit cause bestie saya dah nak bertolak p Tapah. Dia dapat sch Sains katsana. Congrates babe :) Fafa, aku nak kau kuat katsana. Dugaan? confirm belambak sebab yelah en tempat baru. but its okay :) aku kenal kau. kau kuat kan sayang? Serious aku taktahu knp aku menangis bila post bnd ni. err aku terfikir apa aku nak buat bila aku bosan katrumah nt bila takda kau :'( sp aku nak ajak lepak? sp aku nak ajak gossip? sp aku nak share semua cerita suka duka aku weh? td kau datang rumah aku sebenarnya aku dah tahan sebak. Hmm study elok elok tahu? aku nak kau berjaya. Jangan cepat down bila ada problem bagai. Anddd, aku mesti selalu rindu nak meronda dengan kau buat perangai gila :') DAMNNN mmg mencurah curah weh airmata aku ni. Kabur ni woy! :'D kalau rindu perangai gila aku, kau try lah cari memb katsana y iras iras perangai aku ni haha (Y) aku taknak kau sunyi babe. Sebelum ni if aku sunyi, sedih, kau y selalu lepak dgn aku. Tenangkan aku :') kau kawan susah senang aku duh. Susah nak ada kawan mcm kau ni sayang oi. Kau banyak ajar aku cara berubah. Kau satu dalam beribu!  Aku dah banyak hilang memb and now, kau pulak. Erghh i'm gonna miss you shoo much tahu. Nt if cuti, balik lah sini then contact contact lah kay? ya, kita jauh but kita masih kongsi bulan, bintang y sama. Aku doakan kau selamat katsana, berjaya katsana. Idoloveyou :') sebelum ni aku takpernah cakap aku sayang kau en? now aku nak kau tahu AKU SAYANG KAU :') bawah ni gambar kita lepak semua. Penawar rindu aku nt duh :'D 








sayang awak hidung tecik! :D Sory mata agak bengkak sikit disitu :')
atas ni semua gaya gaya kau kalau posing dengan aku kan kan? hihi :'D



ILOVEYOU FAFA 



1 comment:

  1. kisah kamu ni sama mcam aku la Y_Y . seriously aku sedih .

    ReplyDelete