Thursday 2 February 2012

LIFE :')

This year tak berapa hebat. Hmm just hebat dari sudut dugaan :') Nak senyum ikhlas susah. Ini lah kot orang Tua Tua dok kata 'makin kita meniti usia dewasa, makin hilang rasa cerita remaja' takpa, orang kata ini semua dugaan uji aku kuat mana. So, aku kuatkan diri untuk semua ni. Hidup ni bagai roda, kejap kita kat atas, kejap kita kat bawah kan? now, aku kat bawah. Tiba satu hari nt, aku pulak kat atas. Aku takperlu takut lalui semua kisah hidup aku untuk terus melangkah tinggi. Bagi aku, cemuh orang sekeliling tak bawak mati. Baik berdiam diri dari berkata kata sayang :) Takguna kita menang didunia tp tewas pd hari perhitungan. Dengan nama Allah, dengan ikhlas hati, niat hanya mahu cari jalan berubah. Tak selamanya kita hirup udara atas dunia. Tak selamanya kita mampu tertawa puas atas segala salah silap kita. Ada masa Tuhan turunkan dugaan untuk uji sambil ingatkan kita Dunia Bukan Selamanya. Don't judge me. Korang taktahu cerita depan belakang aku A-Z so zip mulut rapat rapat risau terkena kat diri sendiri :D Ya, sometimes aku rindu waktu dilimpahi kasih sayang Keluarga, Kawan. Tipu lah kay kalau aku kata aku tak rindu :') Tp takpa, ini dugaan untuk aku. Aku terima. Takda apa y terdaya, Moga Tuhan balas y sepatutnya. Amin :)




Ohh hm. Status? kay Single. Aku tak layak untuk sp sp. Aku sedar diri :') and aku tak batak nak berkasih sayang even aku perlu rampas balak sp sp. Oh no, bukan cara aku. Takda sp y mampu bahagia pun kalau kongsi life dengan aku. So, its okay. Maybe Tuhan nak aku ingat kat Dia pulak lepas aku lupa dia punya lama :'D kan? haih for sure Allah, I Always In Loves With You  E, takperlu tunggu aku. Simpan semua hasrat omey kau tu :') Aku bahagia mcm ni. Okay penat menaip. sayang awak semua :'*







No comments:

Post a Comment