Friday 23 March 2012

Imissyou :')


23/3/2012 

Assalamualaikum and hello semua :) Act, takda bnd y menarik pun untuk di-share. Hmm its only about hm .. Imissyou so badly :'/ Idk why. Nak lupa kau makan masa duh -.- benci kau benci! Err apapun aku cuba k? :') Hmm maybe betul kot kata orang luar sana pasal aku. 'Kau takpayah mimpi nak ada orang sebelah kau. Singkap balik silam kau Ara' Ouch menitis duh airmata. Tapi takpa, i've to go on aite? :'D

Setiap petang, aku selalu keluar meronda, melepak sana sini. Setiap sudut pandangan aku ada j couple bahagia. Tak kisah aa tua ke muda :') Even dorg tu bukan aku, aku dapat rasa bahagia y dorg capai. What a lovely creature LOL. Hee jealous? tah aku pun taktau. Aku tak jealous but aku rindu -.- Err serious aku taksuka bila aku ada perasan 'RINDU'. Menyeksa hati, minda, jiwa aku tahu tak haha ;D benda ni dah biasa tp kalau selalu kena pun takboleh jugak en? Hmm adat lah k adat. 

New loves? HOHO i don't think so. Aku bukan jenis after break terus dapat lain. Sekali aku sayang, makan masa aku nak benci. Biarlah dulu aku belajar dari silap lama aku. Tuhan menegur aku kot ni :'D hihi. Takda sp pun nak aku ni hew hew. Biar aku tengok dari jauh j bahagia kiri kanan aku. Bahagia aku belum masa. Sabar itu indah kan kawan? so watlek watpis. Thats all for today, thanks visit. Love you guys 









No comments:

Post a Comment